4 av 10

Varken kameran eller bloggen har legat så högt på min prioriteringslista senaste tiden, men förhoppningsvis blir det ändring på det snart. I fredags tog jag iallafall på mig skidorna och åkte en kort sväng i ett vinterlandskap innan jag skulle åka på jobb i Saxnäs. Bestämde mig för att fota tio bilder och välja ut tre till bloggen. Men det blev fyra:-)
_MG_8113-3_MG_8103_MG_8090_MG_8088
På återseende!

2 reaktioner på ”4 av 10

  1. Härligt att se dina fina bilder! Kul att se de olika årstiderna och hur fin natur det är däruppe, man blir både glad och avundsjuk : ). Gillar också bilderna kring renskötseln.

    1. Glömde säga hur förbannad man också blir över hotet mot denna natur och samiska kulturen angående gruvfrågorna. Det finns andra värden än kortsiktig lönsamhet som vi ska vara rädda om och kunna erbjuda till kommande generationer.

Kommentera

