Länkkärlek

Ikväll åkte jag upp till Seidegava för att umgås lite med Nila, som dock är på skiljning i grann samebyn. Har försökt få upp värmen i huset med vedspisen, vilket misslyckats, då jag ständigt glömmer att lägga på ved. Istället för att komma ihåg det har jag druckit en hel flaska glögg, lyssnat på radio och läst bloggar.
Jag upptäckte för ett tag sedan att inte ens jag använder min egna länklista för att hitta till mina favoritbloggar. Mest för att jag inte orkat uppdatera den på väldigt länge och hittat några nya.
Men nu mina vänner, så har jag påbörjat projekt uppdatering.

En ny blogg på listan är ”The Sagebrush sea”. Jag vet inte hur jag hittade den, men jag vet att det första mötet var genom detta fina inlägg: 25 Things I Want My Ranch Kids to Know

Nu hör jag en skoter på gården så nu är Nila på ingående. Funderar på att låssas sova som förklaring till elden som slocknat för tionde gången ikväll:-) God natt!

Kommentera

