Att läsa

Igår anordnade jag ett möte med en referensgrupp för ungdomar och språk, vilken jag blev jätte nöjd med. Blir alltid peppad när jag får jobba tillsammans med engagerade människor. Men har insett (äntligen)att jag dessutom blir ganska trött direkt efter så jag blev kvar i Stockholm en natt. Lyxade till det med massage och middag med lillasyster. Har strosat omkring på Arlanda och nu kurat ihop mig i en fåtölj med några nya böcker medan jag väntar på mitt flyg. Har verkligen längtat efter att ha tid att ligga och läsa en bok, vilket min enda krav för julen är i år:-)

Kommentera

