Några minuter av ljus

Igår när jag gick ut till bilen med de sista sakerna innan jag skulle åka från Kittelfjäll för julfirande så tog jag en promenad ner på ängen nedanför mitt hus. Det var ett väldigt märkligt ljus på himlen som skiftade i olika pastellfärger allt eftersom solen gick ned. Det går inte att förklara och mina foton gav det inte rättvisa.
_MG_8634_MG_8635_MG_8660 När jag kom upp på affären så mötte jag de här godingarna. Lisa och Tyler. Lisa har föresten lagt upp fler bilder på det magiska ljuset här Termometern visade -30 när jag lämnade byn bakom mig.

Kommentera

