Livet från soffan

Idag började jag dagen med yoga, vilket var tur eftersom jag vaknat på fel sida. Morrade i princip när jag vaknade, ingen aning varför. Men så var det iallafall. Hur som helst så var det skönt att låta känslan landa lite innan jag lämnade sovrummet. Mina tankar flackar fortfarande omkring och jag tänker mest bara på hur stel jag är när jag ligger de första minuterna på mattan. Men det är en fin rutin att börja dagen på måste jag erkänna och mitt pass tar bara 20 minuter.
Ikväll har vi mest hängt i soffan och sovit i skift…
_MG_8733_MG_8758

Kommentera

