Don’t ever stop doing the things you do

”-Om vi får tråkigt tillsammans så kan vi ju skaffa en tv”.

Nila har ingen tv, jag hade ingen i Studsviken förra vintern och fick inte igång min i Kittelfjäll fören nu i oktober . Allt jag behöver se från tv finns ju på svt play nuförtiden, intalar jag mig. Men ibland kan jag känna mig hopplöst efter, som nu idag när jag insåg vilken fantastisk människa som vann fjolårets melodifestival/ eurovison.
Tur att vi har radio då, i huset där tiden stannat, för på P3 Star idag hördes ett sammandrag av en intervju med henne. Hela intervjun finns: här

Kommentera

