Du gjorde min vecka

Det har varit mindre aktivitet här på bloggen än vanligt senaste veckan. Jag har inte varit på ett strålande humör av diverse olika anledningar. En död hund, förkylning som inte släpper och en skoter som inte vill fungera som den ska är bara några av sakerna jag ojat om. Men nu tror jag att det vänder, jag har i allafall intalat mig att det får vara slut på mitt gnäll:-)
En fantastisk fin sak som iallafall gjorde min vecka är att jag och Nila blev faddrar till söta Jon-Axel Edin i lördags, bästa dagen!_MG_0332_MG_0153 De där suddiga blå som for omkring hade antagligen roligast av alla.
_MG_0190 Som de flesta familje sammankomsterna är det lite av ett kaos innan alla är på plats_MG_0303_MG_0247_MG_0277_MG_0325Familjen_MG_0446 Fint var det! Tack Lena-Marie och Conny för förtroendet.

3 reaktioner på ”Du gjorde min vecka

  1. Oj så tråkigt allt blev helt plöstligt! =0( tur då att ni blev faddrar de kommer ni att lyckas galant med. Kul att få se bilder från dopet vi missade prg av Signars eviga sjukdommar å umeå vistelser. Hoppas vi ses snart!!! Kram

Kommentera

