Liftaren

Med tanke på det förra inlägget så var det inte läge att gnälla så mycket idag trots att det låg nära till hands, så jag fick anstränga mig lite extra för att tänka positivt. När jag blev bogserad till vägen fick jag till exempel minnas tillbaka till hur kul det var i min barndom när man tolkade med bob efter skotern. Nästan samma känsla infann sig, inte. På kvällen visade det sig att det mest troligt bara var en sak som var fel på och inte två. Magnapull, är för övrigt ett kul ord. Avslutningsvis kom jag på ikväll att det står en skoter i ett garage i min närhet som jag skulle kunna låna delar från eftersom ägaren är utomlands!! Livet alltså, bra praktiskt uttänkt ibland:-)

Kommentera

