Vänskaps boost

En av sakerna jag verkligen vill hinna mer av i år är att träffa och umgås med vänner som jag tyvärr träffar allt för sällan. Jag haft turen att jag fått lära känna så många fina människor som bor utspridda på olika platser. Dessvärre kan det ibland ta lång tid mellan gångerna vi ses.
En söndag för någon vecka sedan när jag jobbat dagen innan i Tärnaby så passade vi på att sätta på oss skidorna i Björkvatt´nsdalen och hälsa på Anna som lyckligtvis var där just då.
_MG_2509 Ina har mest varit uppe hos Nila sista månaden så det var fint att ha med henne_MG_2519 Det är ca 4 km från vägen till huset där vi bemötes med kaffe. Härliga tider!_MG_2522 Det var så fin att träffa dem så vi blev kvar till sent på kvällen_MG_2523 När vi åkte tillbaka så insåg jag att det bara var spår efter tre par stavar. Nila sparar tydligen energi genom att inte använda stavarna när han åker långsamt. Sånt tänker jag sällan på, men det är ju så sant att jag nu försöker träna in det tänket även jag, inte slösa på energi i onödan när jag har skidorna på fötterna.

En reaktion på ”Vänskaps boost

Kommentera

