Kärlek

Jag har haft en massa krångel med bloggen sista tiden. Den har inte velat ladda upp bilder och varit allmänt ovillig. Men nu tror jag att jag listat ut var problemet satt så nu kör vi igen:-) Veckan har varit intensiv med lite lojakt, lite Umeå, massa fina samtal med vänner, kärlek när Nila dök upp över helgen och lite stress över diverse ting jag tackat ja till. Idag skinner solen och jag har varit på promenad med renen som jag inte riktigt vet vad jag ska kalla ännu. Han har blivit tamare och så länge han inte bestämmer sig för att vägra röra sig en endaste meter så går det framåt. Även vintern går framåt och jag känner sakta att energin börjar återvända.

Kommentera

