Nothing sweet about me

Nu har jag äntligen fixat ett nytt minneskort till kameran, så kanske kommer jag börja fota igen. Vi får se. Några små bitar av sista tiden har jag lyckats fånga genom min telefonkameralins.
Bild 1 Första delen av april var kylig, körde med skinnmössa trots att solen sken. Bild 2 En snabbtur till Oslo gav massor av energi och jag fick även ett nytt perspektiv på vardagen. Ägnar en eller två dagar i veckan till annat jobb och har haft en bra kombination av ute/inne liv. Bild 3 Har lärt mig en del om trasiga skotrar och skoterdelar. Tur att jag bara kan ringa pappa och berätta om symtomet för att få en möjlig lösning när det jävlas lite, snabbt förklarar han hur man kopplar bort en back som hela tiden lägger i och vad som mest troligt är fel. Eller hur man kopplar ur en stoppknappen när den flög åt all världens väg en annan dag. Han behövde dock inte berätta att man ska ha med en extra variatorrem som faktiskt passar och inte första bästa man hittar i garaget, det kom jag fram till så bra själv:-) Bild 4 ”Nu är det inte så länge kvar till maj” säger vi och konstaterar att vinter varit lång i år. Även om man lär sig att verkligen uppskattar de få nätter vi tillbringar tilsammans så längtar jag tills den där tiden på året när man börjar ta det förgivet igen ❤

Kommentera

