Framför datorn igen

Vi hade egentligen tänkt att åka iväg några dagar söderut på en kort semester, men eftersom både jag och Nila var peppade på att jobba så bestämde vi oss för att ta det någon helg längre fram istället. Ina är i höglöpen och har dessutom ögoninflammation så det passade ganska bra att hon (och jag) får vila några dagar från vår vilda valp Saijo.
Nu har jag iallafall laddat över alla bilder som jag tagit senaste veckorna på datorn. En hel del fina äventyr som jag tänker lägga upp här på bloggen eftersom. Det finns risk att det dock dröjer ett tag eftersom jag återigen satt mig framför datorn efter en månads uteliv och har en del att fixa med. Några bilder från kalvmärkningarna får ni iallafall här!
_MG_6227_MG_6106_MG_5924

Kommentera

