Fast mark och ren luft

Det blir få inlägg här för tillfället. Jag är dessvärre sjuk (igen) och befinner mig varken i Stockholm eller på någon rensamling. TRist eftersom jag verkligen hade behövt lite fjällluft under mina vingar, men så kan det vara. Nu håller jag tummarna för att det är många som tagit sig till demonstrationen i Stockholm imorgon och att ni får en fantastisk dag på alla sätt och viss!
1384072_509898572439899_2091615601_n

Just ja, konstnären Lena Viltok bloggar om Stockholms demonstrationen på Norrbottens Kurriren. Bloggen hittar ni här.

Tidningens krönikör Åsa Peterson skriver dessutom jätte bra här.

Kommentera

