”Lång erfarenhet har lärt mig att personer som inte tycker om pelargoner präglas av något moraliskt osunt”

Idag har jag äntligen tagit mig tid och satt mig ned med en fantastisk present som jag fick av Marja-Laejsa i höst. Har inte hunnit läsa så långt ännu, men tillräckligt för att säga: Bästa presenten! Massa bra fakta om pelargoner (som ni som följt bloggen ju vet att jag verkligen behöver), blandat med roliga anekdoter kring pelargoner.
_MG_7328 Boken inleds med några välvalda ord. Kunde inte sagt det bättre själv;-) _MG_7321

En reaktion på ””Lång erfarenhet har lärt mig att personer som inte tycker om pelargoner präglas av något moraliskt osunt”

Kommentera

