Tid för tankar

Jag älskar tystnad. Jag älskar att få tänka klart mina tankar och jag tycker om när det får ta tid att formulera dem i text. Tid har jag visserligen, men nu försöker jag hitta ett nytt sätt att använda den på sedan Enok kom in i vårt liv.
Jag i min enfald trodde ju att Enok skulle vilja ha en del egentid. Ja ni vet: pusta ut för sig själv, reflektera över livet och bara slippa alla krav människorna runt omkring den har på en:-)
Men icket…
Att bli buren i en sjal, sova i samma säng som resten av familjen och äta minst varannan timme dygnet runt har istället varit Enoks melodi.
Att sitta framför datorn har med andra ord inte fungerat särskilt bra, tur att han väger upp det med att vara obotligt charmig istället.
_MG_8950

Hoppas allt är bra med er iallafall som fortfarande hänger kvar!

3 reaktioner på ”Tid för tankar

  1. Hej Hittade din blogg av en slump och blev så förtjust ! Vilka fina bilder och spännande att få läsa om er vardag. Så jag kommer nog att ”hälsa på” fler gånger. Mvh Camilla

Kommentera

