Att räkna tid, eller inte…

Med tanke på det ostrukturerade liv jag lever och att jag verkligen försöker att inte låta mina dagar styras av klockan kan det verka lite motsägelsefullt att köpa en almanacka. Men det var så kul när jag hittade en jätte fin sydsamisk variant som Gïelem naested och Gïeleaernie har gjort. Den går att beställa från
Tyvärr så har jag fortfarande inte fått till något vettigt system för att föra över bilder från min nya kamera, men framsidan ser iallafall ut så här:
10370358_763468397062323_2080411247432394742_n

Sen vill jag bara säga tack till alla er som hört av er efter mitt förra inlägg:-)

2 reaktioner på ”Att räkna tid, eller inte…

Kommentera

